Konference a firemní akce
Hotel K-Triumf v srdci východních Čech je ideální místo pro pořádání kongresů, konferencí, seminářů, workshopů, teambuildingů a dalších korporátních a firemních aktivit.
Nabízíme vám klimatizované variabilní konferenční prostory pro uspořádání malých firemních akcí i větších podnikových kongresů a firemních teambuildingových aktivit. U nás můžete uspořádat konferenci až pro 200 osob v jednom sále.
Pro firemní konference zajišťujeme ubytování v našem hotelovém resortu, stravování ve stylové restauraci a tématické hry a večírky. V každém sálu je k dispozici dataprojektor, flipchart a bezdrátové vysokorychlostní připojení k internetu.
Proč firemní akce právě u nás
- 5 klimatizovaných sálu s kapacitou (od 20 do 200 osob)
- Krásné prostředí a nádherný areál kolem hotelu
- Možnost uspořádat sportovní turnaj - tenis, volejbal, squash, tenis, bowling a další
- Wellness - vířivky, parní sauna, finská sauna, masáže
- Skvělá kuchyně - maso z vlastního chovu, lokální suroviny
- Venkovní gril a ohniště
- Možnost teambuildingových aktivit i pracovních jednání v jednom místě
Vyberte si sál podle Vašich představ
Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.